Tuesday, March 3, 2009

Perasaan??

Aku pn xtau ape perasaan aku skang nie...smua ade...tensen, bosan, sedih...cam nk nangis pn ade...ari nie dh ari ke-3 aku sorang2 kt opis nie..nor dh brenti keje, semlm dia lapor diri kt spital kuala krai..sian gak kt dia, kne hntr smpi kuala krai..dh la pregnant..aku dgr kul 6 pg dh naik bas pegi keje sbb x dpt umah sewa kt sane...sabar la dik...so ape perasaan aku dok sorg2??eerrmmm bosan giler...tp cam rmai org ckp kt aku suh sabar...so aku sabar, sabar dan trus bersabar...yg ade kt sini pn mcm lgsg xde perasaan kesian kt aku..dh tau aku sorg2, terkejar2 wat keje..lagi nk tambah keje aku...eeeiii consider la ckit...xpe sabar2...kekdg aku cam org xde perasaan, aku senyap je wat keje aku...aku wat hal aku sdiri..biarlah org nk ckp ape pn...skang aku tgh mempositifkan diri aku, aku naik semangat aku, at least aku x tensen sgt..

aku dh bosan+tensen skang nie kalo org tnye aku bile nk kawin...especially kalo kwn2 aku yg tnye...aku jd sedih sgt...aku rase dorg cam perli+ejek aku...sbb bile aku jwb xde calon, dorg perli2 aku, ckp aku memilih la ape la...aku jd geram...aku x memilih, tp biarlah pasangan kite tue yg sesuai + serasi ngan kite...xkn nk main rembat je...nasib baik skang nie family aku x ckp ape2...so aku cool ckit la...thanks jgk pd kwn2 yg slalu menyokong aku dr blakang, yg slalu bg support dan semangat kt aku...yg menjadikan aku semakin kuat....thanks korang...sayang sgt kt korang...

skang ni aku tgh tggu2 tawaran keje lain...kalo dpt luar dr kelantan pn xpe...aku nk rase keje kt tempat org...aku dh x sanggup dok ksb nie..tensen ngan perangai2 manusia kt sini...blh jd giler aku...huhuhu...




No comments: