Thursday, October 8, 2009

Underestimate....

Salam...dh lame x menulis kt sini...ntah la x smpt nk msk sini..skang dlm mood raye lg sbb mggu nie saje berderet jamuan raye...huhhuhu xde maknenye la nk diet...ooopppss sebenarnya bkn nk citer psl jamuan raye...

aku nk luah perasaan psl underestimate sebenarnye...sejak aku join unit nie lg sebenarnye aku dpt rasekan senior2 mmg underestimate kami junior nie...ms tu xpe la sbb x knl lg kn...bile dh wat keje sesame...(walaupun br 2 3 aduan kami siasat)...jgkaan aku tepat...mereka (x semua la...) bkn sikit2 underestimate kami, tp dh cam over underestimate...cam kami ni mmg xleh wat keje...ntah la, aku je yg trase lebih ke ape xtau la...bile ngan sesame dorg, muke manis je, bile ngan kami, walaupun x tunjukkan muke masam, tp air muke tue.....(ntah la.....)

kekadang aku terpikir, dorg pn seblm jd pandai dan teror cam skang nie...dorg dulu pn start dr x pandai gak...so same la ngan kami, nk adapt dgn dunia baru nie, learn from zero about auditing, so msti ade byk bnde yg kami buat tu yg kurang memuaskan...so bg la tunjuk ajar kt kami...that's is the learning process...xpyh la nk buat2 muke bile kami wat kesalahan kecil...

aku slalu berpikir xpe la satu ari nnt aku akan tunjukkan sape kami yg sebenarnye...tp bile dorg asyik mcm tue, aku cam xde semangat nk wat keje rajin2...tp aku kuatkan semangat aku, teruskan cabaran ini sbb ni semua untuk masa depan aku...

No comments: