Friday, November 6, 2009

Umah Baru

Awal bulan aritu, aku br pindah umah...skang aku dok kuarters kerajaan kt presint 17...ok la umah tu..tp sbb umah tu kosong lg kn, so boring ckit la...housemate aku ok la...skang kami dok plan nk penuhkan umah tu...hehehe...first thing aku nk beli almari baju dulu...then kami plan nk beli tv...huh bosan gler xde tv nie...xpe la slow2, satu2 la beli...xleh beli sekaligus...mau pengsan aku...

arini unitha ajak aku bercerita psl kenangan zaman dulu...huhuhu wat aku sedih je bile igt blk insan2 yg penah ade dlm idup aku.....sweet+sad memories smua bercampur baur...itu smua kenangan yg x mgkn aku lupekan dlm idup aku..kenangan yg byk mengajar aku erti kehidupan...erti perhubungan sesama insan dn macam2 lagi...hope sgt yg aku akn jmpe insan yg dpt membuatkan aku hepi n bahagia mengharungi idup ini...amin...

No comments: