Wednesday, December 30, 2009

Al-Fatihah...

Makcik ku yg sakit kt Mekah dh meninggal arini (mase Subuh waktu Mekah)...along tepon aku bgtau...aku dh la skt pale time tu, bertambah2 skt pale aku...aku xtau ape perasaan aku ms tu...sdih mmg sdih, tp mcm xde perasaan lak...mgkn sbb aku dh redha kot dgn ape jua kemgkinan yg dtg...

Mgkn ade hikmah disebalik kejadian Tuhan...Dia jemput makcik ku ke sane, dlm keadaan tergesa-gesa, Dia beri sakit kpdnya kt sane...Dia tarik nyawanye di sana...di tanah suci yg mmg diimpikan oleh semua org....

kami kt sini terpkse harungi hidup spt biase...terkilannya sbb tiada kubur utk diziarahi...x smpt nk tgk wajahnya semase sakitnya...x sempat menatap wajahnya saat kematiannya...meninggal sorg diri, jauh drpd keluarga, jauh drpd tanahair...tetapi jika itu ketentuan Illahi, kami redha...

Ya Allah, semoga Kau tempatkan dia di tempat org2 yg Kau redhai...amin.....

No comments: