Friday, August 27, 2010

Selepas 2 mggu berpuasa....

Salam...ape nk tulis ek...saje je wat title tu...emm sepanjang 2 mggu berpuase ni, aku agak sibuk...sibuk ngan keje n sibuk utk diri sendiri...ape yg aku sibukkan pn xtau...menyibukkan diri kot...hehehhe...bercakap psl keje, sesungguhnya aku teramat la tensen ngan one of the members grup aku yg gi kuala pilah aritu...leh plak dia x save salinan surat dlm pendrive...pastu siap all da documents dia save dlm laptop adik dia, then laptop tu dh pulangkan blk kt adik dia...satu pn dia x save dlm pendrive dia...huhuuhu mggu dpn br dia nk amik ngan adik dia...ape ni, be professional la keje..xkn smua bnde nk kne ajar kot...xkn xleh nk pikir sdiri how to manage ur works...aduiii tensen aku...

then, psl diri aku...ape yg aku sibukkan ek bln pose nie...sibuk jual tudung (heheheh)...sibuk mengisi mase yg ade ngan makanan rohani utk jiwa...azamku utk khatam Al-Quran di bulan pose ni nmpknye cam x dpt direalitikan...cam x sempat je nk abis...xpela x sempat abis aku sambung di bulan syawal lak...bulan pose ni jgk mengajar aku utk bijak mengawal emosi dan perasaan supaya menjadi manusia yg lebih matang drpd sebelumnya...byk kejadian yg berlaku pd ofismate aku yg membuatkan aku lebih menginsafi diri dan mensyukuri nikmat kehidupan ini...semoga aku boleh menjadi insan yg lebih baik di masa2 akn datang...insyaAllah...

No comments: