Monday, January 6, 2014

Azam 2014

Secara jujurnya aku x penah meletakkan target untuk mencapai azam setiap kali masuk tahun baru...cuma setiap kali tahun baru, aku berharap aku diberi kekuatan untuk berubah menjadi insan yang lebih baik dr sebelum2 nya...insan yang terbaik duniawi dan ukhrawi...insyaAllah...

Kalo nk citer pasal impian setiap tahu plak, mestila impian aku nk simpan duit byk2 (jeles tgk member2 ade saving)...x byk pn xpe jnji ade saving kn..sng kalo ade emergency ke ape...lg satu impian msti la nk kurus...walaupun sekarang ni berat aku masih di tahap normal, tp kalo boleh aku nk turun lg sikit...trying so hard la jgk kn...jodoh?? InsyaAllah kalo dimakbulkan oleh Allah..aku hanya mampu berdoa dan terus berdoa semoga Allah makbulkan doa aku untuk bertemu dgn jodoh yg terbaik untukku..amin




No comments: