Wednesday, June 18, 2014

Inspirasi

Biasanya banyak benda atau perkara yang menjadi inspirasi buat kita kan..kali ni aku inspirasi dr cerita anak buah aku psl wife dia..

Anak buah aku (angah syahril) dh nikah 5.6.2014 aritu..sori angah Cuma xdpt pegi sbb baru balik dr outstesen masa tu..nnt kenduri angah Cuma pegi k..ooppss bkn itu yg aku nk citer..

Semlm angah dtg tido umah aku sbb pagi ni dia dh nk terbang ke sarawak..so semlm kitorg pegi la mkn nasik arab kt cyberjaya..mase borak2 tu dia citer wife dia tiap kali lps solat maghrib akan baca Alquran..then tiap2 mlm seblm tido akan baca surah Almulk...kekdg kalo angah tertido pn dia akan kejutkan utk sama2 baca surah Almulk tu...Ya Allah baiknya awak tirah...Cuma rasa kecik sgt kalo nk compare ngan awak...huhuhu...

InsyaAllah impak positif yg awak bagi (wpun secara x langsung) memberi inspirasi kpd ku..tak byk, sikit pn hope dpt membawa kita ke arah kebaikan...insyaAllah..

Jom sama2 kita perbetulkan diri kita dulu..lebih dekatkan diri dgn Allah swt..semoga Allah permudahkan segala urusan kita baik dari segi rezeki wang ringgit,jodoh dan segalanya...dan menjauhkan kita dari segala anasir2 yang tidak baik,gangguan jin syaitan mahupun manusia sdiri...amin

No comments: