Friday, March 19, 2010

18032010 - Jiwa Kachau

tetibe trase nk makan laksa sarawak...huhuhu sedapnye...so pikir2 aku nekad nk kirim kt mr.S...aku pn msg dia kt fb...dia ok je...then kitorg chat2 kt ym...abis la kuar citer lame2...br aku tau rupenye ade kwn aku yg x senang tgk aku baik ngan mr.S ms zaman poli dulu...ayat x tahan "dia menangis tiap kali tgk mr.S rapat ngan aku...." peerrghhh ayat....terkedu aku...sbb Z yg bercakap tu, ngan A yg temankan dia tu adalah kwn aku sdiri, yg sntiase mendengar citer aku...yg mengetahui tntg aku ngan S....addoooyyaiii...mmg tergamam aku dgr...

byk la citer yg aku x sanggup nk dgr sebenarnye, tp mr.S leh bangkitkan semlm...psl gosip kami...pasal smua org igt kami couple...yg wat aku sdikit trase, ayat2 dia disertai ngan ikon 'gelak guling2'...huhuhuhu...aku lak yg mengalir air mata...smpi la satu tahap, aku tnye dia, camne leh kuar gosip psl kite....leh dia jwb..."bkn betul ker...." wwaaaaa giler jap aku...aku tau dia main2, tp aku sdey beb....smpi la aku ckp kt dia suh stop, aku mls dh nk dgr citer2 lame ni...dia dh ade kehidupan dia sdiri, aku dgn kehidupan aku...dia plak yg terkejut bile aku ckp camtu....huhuuh...dia ckp bkn ade pape pn, eppy2 je....mgkn tu bg dia...aku??? ape2 pn aku sntiase doakan dia bahagia ngan wife n ank2 dia...aku xkan trus hanyut ngan perasaan aku...be strong girl...yesss!!!

No comments: