Thursday, March 25, 2010

24032010 - Feeling

Semlm kami warga KPM pergi ke Astro utk rakaman Jangan Lupa Lirik ep 5...kami gerak dlm kul 11.30 pagi...smpi je kt astro, smntara nk tggu masuk ke studio tu, kami lepak kt entrance tu dulu...skali nmpk Aril AF7...so kami pn amik la kesempatan bergambar ngan dia...lawak la mase tu...my ofismate x reti nk guna kamera tu, sbb tu bkn dia yg pnye...hehehe...dh amik, tp jd video mode...pastu tgh kot tkn sane tkn sini, tetibe Aril ckp "meh nk tgk..." skali dia amik kamera tu wat2 nk letak atas lantai n nk pijak...ape lg menjerit la kami...huhuhu...malu jap....klik klik ok dah siap....



Actually, this is my 1st experience about tv recording...but ok la...new experience...tgk camne cr krew2, Abg Aznil n sume org bekerja...same2 berdebar ngan peserta...hehehehe...kul 4.30 ptg kami gerak balik ke ptrajaya....

Mlm tu, tgk diari AF8...then ade 1 scene yg mane cikgu fatimah bg nasihat kt Aliff psl bapanya...tetibe aku cam sebak giler...time tu jgk aku nangis...teringat kt arwah ayahku...dia meninggal semasa aku semester 1 di politeknik...seblm tu dia dh sakit selama bertahun2...aku tau aku ank yg degil...aku slalu x ikut cakap dia...ms dia sakit pn, mak yg byk jage dia....tmbh2 bile aku masuk poli, x byk mase aku abiskan kt umah...

aku jd sedih bile igtkan yg arwah ayahku x smpt lihat aku genggam skrol diploma ngan degree...aku x sempat nk membahagiakan dia ngan kejayaan aku skang....walaupun x la begitu membanggakan, tetapi aku bangga sbb berjaya smpi ke tahap ini...ketabahan beliau akan aku jadikan pendorong utk aku gapai lebih banyak kejayaan...malam tu air mata aku x henti2 mengalir...huhuhu...kekerasan hatiku rapuh jugak akhirnye...

No comments: