Sunday, April 18, 2010

18042010 - Kesunyian itu.....

Dah lame x mengarut kt sini kn...hehehe...bknnye byk sgt pn keje, tp ntah la...xde mood nk menulis kt sini...

Sunyi??korg msti penah rase sunyi kn...sesungguhnya aku x suke rase sunyi...sunyi itu akn membuatkan aku trase sedih dn syahdu...akn membuatkan aku mengingati kenangan2 lalu yg x sepatutnya aku kenang lg...

di kala sunyi ni, aku slalu terbayangkan kalo lah ade insan istimewa di sisi aku yg sudi menghiburkan aku, menghilangkan perasaan sunyi aku dn sebagainya...sekurang2nye pn, sudi bersms ngan aku...huhuhuhu...ya Allah, aku redha ngan ketentuanMu...

5 comments:

Cempaka... said...

Akak paham perasaan itu... akak pun kerap rasa sunyi skrg.. sms or kol dah x berbunyi sekerap dulu.. terasa diri dah dilupai kadang..cewahh tambah emo lagi..adeii..

Puteripisces said...

nape kak?? abang akak byk keje kot...akak jgn lyn sgt perasaan emo akak tu...heheheh...sy xpe single lagi...huhuhuhu...single???adeiiii bile nk tukar status ni...hehehe

G.I.R.L said...

sunyi sepi.......
last last tertidur...
zzZzzZZzZZZzzz...
itu la saya...hehe~

Cempaka... said...

la akak x maksudkan abg akak la.. akak maksud kan kawan2 yg rata2 nya semuanya senyap sunyi skrg, bz kalahkan menteri.. kadang2 penat jugak akak rasa, asyik akak je yg nak kena cari diorang buat plan..dlm hati kata, x de ke orang yg nak cari aku dulu... x de ke orang ingat kat aku...

Puteripisces said...

laa ye ker...hehehe sori kak slh paham lak...adeeiii la...