Wednesday, September 15, 2010

14092010 - Reunion SMAT

Sebenarnye dh lame plan nk wat reunion geng2 skolah dulu...tp x penah menjadi...aritu borak2 ngan kwn aku Aina, tetibe dia plan nk wat reunion...pilih punye pilih tarikh, kami pn sepalat nk wat raye ke-5...aku ditugaskn utk invite kwn2 smua...so aku gunekn kemudahan FB yang ade, then SMS kwn2 yg lain...dpt la jgk respons dr kawan2...walaupun x rmai yg blh join, dlm 11 org je, kami ttp nk truskan jgk reunion tu...

Tibe ari yg dinantikan, kami pn berkumpul la kt Pantai Geting...lps sorang, sorg sampai...riuh rendah jadinye bile masing2 saling kena mengena sesama sendiri..maklumla bile dh lame x jumpa, kuar la smua citer2 lame...yg ni minat yg ni, yg tu suke kt yg tu...huhuhu...yg jadi klaka nye sebab masing2 dh kawin ngan org lain...bile kuar citer lame tu, mule la masing2 merah muka...heheheh

Aku harap ni bukan kali pertama dan terakhir reunion tu diadakan...hope lps2 ni lebih rmai lagi yg dpt join...insyaAllah...gambarnye nnt aku upload lain kali..masih di tangan kwnku...

No comments: