Tuesday, October 5, 2010

Akhirnya.....dapat duit!!

Salam...title cam dapat duit juta2 je...heheheh...akibat drpd demam kakakku terhadap Nuffnang, aku pn terbabit la sama utk join Nuffnang...tp aku x la aktif cm dia...just suka suki je...tp slalu gak check website Nuffnang tu, bile la aku nk dpt duit ni..slalu RM0.00 je...huhuhuu...tp arini bila aku check--->RM 0.50.....hahahaha ok la kn wat beginner cam aku yg mls nk update blog n x aktif sgt ni...blog pn merapu ntah ape2..hehehe...thanks pakcik Nuffnang~

4 comments:

Kalamhati said...

hahaha aku yg beria ni pun baru dpt 5.00..chess

Puteripisces said...

hahahah baik xpyh beria cam aku...slow2 masuk ckit2...ahakss

mentega^^terbang said...

camne nak check?hohoho...

Cempaka... said...

ok lah tu puteri.. akak baru 0.25...hehe.. lagi separuh dari hang punya... adeii...