Sunday, October 17, 2010

Salahkah Menjadi Diri Sendiri

Ape dh jadi padaku??sebenarnye xde bnde pn...cuma mlm ni agak sesentap sikit bile bace komen kt photos ku...ku tau dorg gurau2..tp ku x suke bile masing2 dok tuding menuding ckp aku ngan org ni ngan org tu...sbb aku mmg xde ape2 ngan dorg...masing2 dg berpunye (tu satu hal yg wat aku lg x suke...)ape kate kalo gf dorg terbace psl tu...xke aku jgk yg dipersalahkan...and aku mmg begitu perangaiku..kalo aku x suke sesuatu keadaan itu, aku akn berterus terang...biar org tau aku x suke and x akan ulangi di mase depan..tp kdg2 susah gak xnk jd manusia hipokrit ni, sbb org akn slh sangka pasal kite...eerrmmm ntah la...tp aku pn xde la jd manusia x berperasaan setiap mase...ade masenye aku akn simpan perasaan aku kalo situasi tu atau keadaan org yg di hadapanku tu x sesuai utk menerima sikap berterus terang aku tu...bagi aku, x perlu jd hipokrit but sometimes kne bertindak ikut situasi....

No comments: