Tuesday, March 1, 2011

Semoga Berjaya~

Adik aku (adik ker??kire adik la, aku knal dia ms blaja kt UUM dulu...smpi skang kami baik)..(ekceli adik aku ni lelaki) dia dpt masuk polis..arini (1.3.2011) dia lapor diri kt PULAPOL, Jalan Semarak...mggu lps. sblm aku gi kedah, dia tepon aku, tnye bile aku blk dr kedah, katenye ade hal antara hidup dan mati...dah sudah, aku dh saspen dh...ape hal lak ni..bile aku tnye xnk ckp..nk tggu lps aku blk kedah gak br nk ckp...

So bile aku blk ari Sabtu aritu, dia ckp "make sure u available tomorrow"...ok lah dh set ms nk jmpe ape sume, aku pn zzzzzzzz.....(hehehe sbb dh mlm kn ms tu)....

Esoknye, dia pn ckp la dia dpt tawaran polis tu..terkejut gak la aku sbb dia x pnh citer kt aku pn...sedih gak la aku bile dia ckp "u'll not see me in 9 months....huuwwaaa sedihnye...sape nk lepak ngan aku dh lps ni...sape nk teman aku lepak makan2 kt cyberjaya...sape nk teman aku lepak kt pantai morib...uhukkk....ade sorg lg adik aku si Hafiz tu pn dok kl...susah nk ajk lepak2...

Takpelah, yg penting dia berjaya dlm hidup dia dan mencapai ape yg dihajatinye...aku hanya mampu mendoakan kejayaan dia...

(p/s: sebnrnye aku ni rmai adik lelaki yg kami rapat ms kt UUM dulu..same2 join xtvt kolej..dorg ni la yg byk paham aku...so bile sorg dh MIA dlm jgka mase berbulan ni, sedih gak la aku...huhuhu)

No comments: