Tuesday, March 15, 2011

Takziah Buat Finas

Terkejut bile tetibe dpt msg dr Shafinas Akram inform yg dia mc sbb kne gi cuci perut...haaaa cuci perut???what happened???Innalillah...ruper2nye dia miscarriage....waaa aku lak yg sebak...aku lak yg sedih....

Tetibe terlintas kt fikiran aku...eh ni sbb dia terkejutkan ular plastik yg officer kt opis aku baling kt dia ker???haaa sah dan kompem...msti itu slh satu faktornye selain dr dia sdiri yg aktif sgt...huhuhu...tetibe rase cam nk jer gi cepuk officer tu...kitorg dh pesan, jgn galak sgt...kt opis ni rmai ibu2 mengandung...dia xnk dgr...tau 2 je dgr sore si finas ni menjerit...antu betul la...perangai cam budak2...huh!!

Xper la finas, mgkn ade hikmah di sebalik semua ni...hope awak tabah and kuat yer...doa banyak2 k...jgn sedih2 yer~~~

3 comments:

mE said...

ce kabo sape yg men baling ular???
umi baling anaconda kat dia kang...

s e p u l u h - p e r - s e p u l u h : said...

huhu .. harap2 dia insaf la lepas nieh kan ..

Puteripisces said...

dgr citernye dia dh tau psl awk finas...sy cam xleh tgk la muke dia..cam nk marah je kalo tgk muke dia (sy lak yg tkg hangin kt dia)...huhuhu