Thursday, July 7, 2011

"Awak, saya sedih:(..."

Msg dr hausmet : awk, sy dh dapat kotes....

Reaksiku : haa ye ker...kt mane??

Adooyaaii dan2 ku rase sedih sbb nk kne tggl..heheheh...ye lah walaupun ku duduk bertiga kt umah tu, tp yg sorg tu cam x wujud jer...sbb asyik berkurung je dlm bilik..so cam aku dok sengsorang la kn...tp xpe lah, rugi lak kalo dia tolak tawaran tu...lagi pun bukan jauh pn, still leh contact2 lagi...(ayat sedapkan ati...)

Tp yg pastinye, lps ni umah aku akn kembali kosong sbb separuh dr barang dlm umah tu dia pnye...so lps ni aku kne kumpul duit beli barang2 sdiri lak...first thing yg aku nk beli adalah peti sejuk...penting tu, camne aku nk simpan brg2 makanan kalo xde peti sejuk...lps tu mesin basuh, sofa, rak tv dan macam2 lagi...huhuhu


p/s: kate kawanku-->tu maknenye ko kne kawin cepat....huhuhu

No comments: