Monday, July 25, 2011

Demam~~

Saya demam~~~uhuk2 ;(

Nak tarik simpati la tu kononnye...heheheh...bkn demam teruk sgt pn..asal2 tu selsema, pastu kepala berdenyut2, badan pn seram sejuk je rase...

Citernye, sbb outstesen la..asal outstesen je, mmg ku kn demam...mase outstesen kedah dulu pn demam...outstesen sarawak kali ni pn demam...dua2 sbb negeri tersebut panas sgt...bayangkan, bile turun ke sekolah,kne round kawasan sekolah dlm keadaan panas...pastu balik hotel, dok dlm aircond lak..mane la badan tu tak terkejut...mmg aku alah sikit pertukaran suhu camtu...cam aku ckp kt kawan aku la "kite org kampung je, x biase ngan aircond2 ni...biase ngan kipas je..." heheheh...

p/s: bos, sy xnk outstesen dh la lps ni...msti sy demam lagi kalo outstesen....hehehe (berani tak agak2nye ckp cenggitu ngan bos??)

3 comments:

Citarasa Rinduan said...

mcm kak ayu..
kalau pi tempat lain, sure tiba2 badan jadi lain macam

hehehe, berani ker nak kata gitu kat bos kamu?

~izan~ said...

laa ciannya,lgpun musim ni..akak anak beranak pun baru pulih dari demam secara berjemaah huhu..demam rindu huhu

Puteripisces said...

kak ayu-->melawak je boleh la kot,bile bos suruh outstesen kne gi jgk le..hehehe

izan-->suke rase diri awk tu tua dr kite kn...hehehhe..kite sebaye la...