Friday, August 26, 2011

Alkisah baju raya...

Assalamualaikum...sempat lagi ni mengupdate before bersiap2 nk bertolak ke Kuantan (seblm tu gi Banting dulu amik anak sedare)...yeeaayy dh start cuti....sonoknyeee!!!

Dalam dok hepi2 nk raye ni, ade lak kisah sadis berlaku...BAJU RAYAKU X SEMPAT SIAP!!!hhuuuwwaaaaaaa....aku upah jahit ngan wife ofismate...dia janji last day aku kejej dpt la baju tu...rupenye baju2 kitorg ni dijahit oleh org yg berlainan...diorang ade grup yg jahit...so kalo baju kurung, si A yg jahit...kalo baju kebaya, si B yg jahit...so aku ni kononnye tahun ni nk mencube la baju kebaya...dan wife ofismate aku ni pn dh siap amik ukuran aku ape smua, pas la kain tu kt kwn dia yg amik part jahit kebaya jer...

Ntah xtau la ape jadi ngan kawan dia tu, dalam mggu terakhir ni, tiap2 ari wife ofismate aku tu kol dia nk tnye sal baju aku, malangnye x berangkat lak fon dia...aku dh risau dh, dgr lak HotFM wat tajuk psl tailor ni..mcm2 ragam tailor..kain misplaced la..kain dia amik wat baju utk anak dia la...eerrkkk!!!itukah nasib kain aku???isshh xbaik sangka buruk kt orang...mungkin betul kot dia x sempat..xpe kite tggu lps raye camne...

So aku pn terpaksa la cari baju raye lain...dua hari berturut2 aku ngan kawan dok pusing cari baju raye...nasib baik ade yg berkenan...terbang melayang duitku...huhuhu

p/s: x penah lagi sepanjang umurku baju rayaku x sempat siap...huhu

1 comment:

Eyeme said...

hehehehhe..kan i dah told u b4 anta kat tailor..pakaiaje bau tu lps raya..degil te..