Monday, October 31, 2011

Bengang Lagi!!!

Apsal la akhir2 ni asyik nk 'membengangkan' aku jer ni??tak puas ati ngan aku ke per??ke nk tunjuk berkire ngan aku??mgkin aku terlebih bagi muke kot slame ni..xpe org nk berkire ngan aku, aku pn leh berkire gak...

Ape citer??Igt lg entryku psl housemate ku bwk husband dia tido umah ku??(KLIK SINI)...setelah penjelasan panjang lebar aku bagi kt dia, ari sabtu lps leh dia ckp kt aku laki dia nk dtg...ishh nk paham bahase ke ape ni..nk suruh aku ckp camne lagi..nasib baik kakak aku nk dtg ngan kawan dia..so aku jadikan itu sbgai alasan...bkn aku jahat xnk bg laki dia tumpang tido, tp cam yg aku ckp la..x manis kan...so aku xtau dia gi tido mane mlm tu...biar je la...

Then semlm ptg dia balik, lps tu dia masak2...nk dijadikan citer, pagi tadi mase nk gi keje, baru aku prasan...dia amik buang plastik sampah yg dia wat letak sisa2/sampah dia jer...plastik sampah yg sedia ade kt situ, dia x amik buang pn...tergamaknye dia!!xkan berkire smpai cmtu skali..slama ni sape yg dok buang smpah kt umah...blh bilang ngan jari dia buang smpah...aku bknnye nk besarkan isu plastik smpah ni, tp aku rase terkilan bile dia wat camtu...

Aku x penah tego dia bile aku yg slalu kne buang smpah...aku x marah pn bile dia hnye sapu habuk di bilik dia jer, x penah dia sapu ruang tamu smua...aku x berkire sbb aku tau tu umah aku..tp bile dia wat berkire camtu, aku terkilan...tu x masuk psl sinki lagi..biar la..mls aku nk citer, kang nmpk aku jer yg buruk...

Dia ade ckp kt aku, dia rase segan sbb dia menumpang kt umah aku...tp gini ker gaye org menumpang yg segan dgn tuan umah????

3 comments:

Citarasa Rinduan said...

eik...
ayu yang baca pun nak marah gak....
apapun..
selagi boleh sabor, sabor jerlah..

Puteripisces said...

tu la kak ayu..sy nk wat senyap jer..biarlah, sabar je lah smbil berdoa moga2 pertukaran dia ke johor diluluskan...

❤ eyeme ❤ said...

uit..housemate baru ke or yg tu?hehe..cant wait for tomorrow..leh story pnjg lebar..haha