Wednesday, November 23, 2011

Bila kawanku meroyan...

Dua tiga hari lepas aku chatting ngan kawan lamaku zaman blaja dulu...opss chatting + video call sebnrnye...tetibe kawanku meroyan bile masuk bab kawin..hehehe..dia frust sbb member2 yg lain rmai yg dh beranak pinak...ku suruh dia bersabar je sbb prinsip aku, aku percaya dgn Qadak dan qadar Tuhan, Tuhan dh tetapkan jalan hidup kite, sampai masenye nnt, InsyaAllah ade la nnt...then kawan aku siap cadangkn aku suruh register laman sosial Tagged tu, sbb dia kate nnt rmai yg nk berkenalan ngan kite..dia bagi contoh dia la..x penah single lebih dr 2 bulan...tp dia ckp kne hati2 sbb rmai laki2 org kt situ...cam dia pn pnh kena, dh kapel baru tau laki tu dh kawin...huhuhu...bile aku ckp aku malas nk layan keje2 camtu, dia marah aku lak ckp tu slh satu usaha..huhu sori lah ija, usaha mmg usaha tp aku mls nk serabutkan kepale layan bnde2 camtu...sbb hang sdiri pn dh kne kn, kawan ngan laki org...take it easy la ja, insyaAllah smpai jodoh kite nnt...amin...

No comments: