Tuesday, June 29, 2010

Seriuskah Dia???

Dah lame dh x menulis kt sini...5 mggu menjalani kursus induksi, mcm2 bnde yg dilalui...hepi,fun smuanye la....

sebenarnya aku tgh konpius....aku skang tgh berkwn2 ngan seseorg...kami btl2 knl baru semggu rasenye...semlm 28.06.2010, dia ckp dia serius ngan aku...bile aku tnye dia, dia serius ker...dia ckp yes...bile aku tnye dia, dia yakin x ngan aku, dia ckp dia yakin...boleh ke secepat itu dia yakin ngan aku...aku pn pening skang...kekdg mmg nmpk dia serius, kekdg cam tidak...xtau la...ke aku yg over ckit, nk kan perhatian dia...xpe la, aku ikut je la rentak dia...bg both of us mase utk kenali diri masing2....x salah kalo aku mencube kn....tp aku xnk letakkan harapan tggi sgt, tkt nnt aku yg terluke...or there's something about his past (with his ex maybe) yg membuatkan dia begitu...i just pray to Allah to give me strength and happiness...

5 comments:

Cempaka... said...

Good luck siss...

Puteripisces said...

thanks kak...just pray for me k....

.:. MiSs EyeMe .:. said...

good try & at least u try..
(tp sy nk tgk rupa dia..hehe..)
jeep diz as a secret..t xde la i kne tnye dgn 'mereka2' e2..u knpw ehat i mean.

Puteripisces said...

siapakah mereka2 itu...

mE said...

ehemmm