Tuesday, July 13, 2010

Akhirnye....

Sesuai ke title tu...hehehhe...gasak la...

Akhirnye, semlm 12.07.2010 dia mengaku kt aku yg dia x bersedia lg utk sebarang komitmen...so, just kawan je dulu...akhirnye segale persoalan yg berlegar dlm pale otak aku ngan sikap dia, cara dia terjawab sudah...aku pn bkn nk paksa dia, tp dia yg cam bersungguh seblm nie...xpe la, just give him (and me too...) time to know each other...alasan dia??dia kate dia ni susah, perangai kepala angin dll...takut aku xleh trime cara dia and last2 skali aku akn tggl kn dia and wat dia merana...

yg peliknye, aku x trase pn nk marah kt dia...bile aku citer kt my best sis,dia kate teori doktor cinta mengatakan bila kite dh suke kt org (maybe jatuh cinta...)kite akan jd org yg paling baik....ye ker??boleh trime pkai ke teori tu...huhuhuhu entah lah...now aku hanye tawakal dan berdoa kt Allah semoga Tuhan permudahkan jalan kami dan beri kami petunjuk yang sebenarnya...amin...

5 comments:

Cempaka... said...

amin..

title tu...dah mcm novel kak juya pulak..hehehe...

Puteripisces said...

a'ah la...br perasan tajuk cam novel tu...adakah endingnya same cam novel tu?????

ellanna seven eleven said...

sis,doa paling penting...
minta petunjuk n mohon dpermudahkan jalan...

.:. EyeMe .:. said...

best sis?who's dat?

Puteripisces said...

adik kt opis...