Friday, January 14, 2011

Corat Coret @ Tangkak

Sebenarnye xde citer best pn sepanjang kt Tangkak ni...tp aku dihangatkan oleh Hotlink oooppsss bkn la..aku dihangatkan dgn citer2 kt opis sepnjg aku xde kt sane..1st day lg, aku masih di perjalanan ke Tangkak, aku dh dpt sms2 luahan hati dan perasaan seorg klik ku kt opis...eerrmm kami kt opis skang mcm dh huru hara ckit...sgt2 x suke xxxxxxx....

Mlm tu dpt lg citer psl xxxxxxx, tp kate kwnku, citer kt sms x best..kne wat ngan lakon smula baru best...hohoooo jwbnye aku kne tggu la ari Isnin ni...x sabarnye nk msk opis, nk tgk lakonan semula geng2 aku...bolehkah dorg berlakon????teeetttt same2 kite nntkan...hehehehe...

Ooppss td nk citer psl ape jd sepnjg kt Tangkak kn??nothing's special happened to me la...rutin biase je, pagi kuar gi wat keje, ptg balik, kalo mls nk kuar sggh beli mkn trus, kalo x mlm tu kuar cari mkn...citer psl perangai org ade la...hehehehe

*Ade 'orang' kaki tido...
*Ade 'orang' bile sembang2 suke banggakan diri sdiri...

mls la nk describekn sape org2 tu...x psl2 aku kne saman kang...;p

No comments: