Thursday, January 27, 2011

Kegilaanku...

Opppss jgn slh paham..kegilaanku tu bkn bermaksud ku giler ye...huhuhu...ape yg menjadi kegilaanku skang ni??sebenarnye bkn skang je, dr dulu lg..dr zaman skolah2 lagi, cume skang ni makin menjadi-jadi lak kegilaan aku ni...(apakah??)

Ianya adalah kegilaanku pada NOVEL...dlm sebln akn ade sebahagian peruntukan aku abiskan utk beli novel ni...biasenye dlm 2 - 3 novel sebulan aku beli...kalo ikutkn hati byk lagi kot, tp kne kontrol diri la kn...krg ade yg x cukup duit nk blanje lak..lain la kalo novel tu leh gadai (eerrkk kalo leh gadai pn aku x sanggup nk gadai kot!!)

Biasenye bile tgh boring, aku akn ulang bace novel2 yg best tu...kdg2 smpi 2 3 kali ulang...huhuhu nk wat camne dh minat aku kn...cuma kekdg aku terpikir gak la kn, nnt kalo aku kawin nnt, leh ke psgn aku tu nnt paham minat aku ni...kot la nnt dia kate aku ni membazir duit je dok beli novel ni...huhuhu...harap2 tak la kn...

(ker nk kne cari psgn yg suke membace gak...ahaksss!!!!) tp kalo x suke pn, aku akn pakse dia jd suke gak....leh x camtu???hahahha...

No comments: