Thursday, April 14, 2011

Duitku terbang melayang lagi~~~

Rabu (13/4/2011)

Kul 5 pagi, jam telefonku bunyi...eermmm malasnye nk bangun sahur (alkisahnye nk pose la ni...) pusing kiri pusing kanan, smpt lagi menghabiskan mase dok pikir nk bangun ke tak...kuat betul dugaan syaitan ni...last2 skali bangun la jgk....makan cornflakes je pn...then zzzzzzzzzzz balik....heheheh...

Lps dh siap2 nk gi keje, dgn bersemangatnye aku turun ke kete...masukkn kunci, tetibe "huuuukkk...huuuukkkk..." (err anggap la camtu bunyi kete xleh start)...dah sudah, ape dh jadi ngan kete aku ni...trus terpikirkan bateri kete...eh blm cukup masenye lagi...then aku kol kazen ku, mintak laki dia tlg tgkkan...rupenye ade bnde kt penutup bateri tu yg pecah...kt atas penutup bateri tu pn dh bertakung air....huhuhu ku trus nampak bayangan duitku yg sedang terbang melayang...hukhukhuk...aku pn tukar kete ngan dia, mintak tolong dia bwkkn kete aku ke bengkel...mase tu la terpikir "alangkah bestnye kalo ade tetttt.... x pyh nk susahkan org kn..." addoooyyaiiii....

No comments: