Tuesday, April 26, 2011

Hacked????

Tghari td, aku dh kuar nk lunch, tetibe dpt msg, 2 kali bnyi msg,td aku x dpt bace sbb tgh drive mase tu...smpi je kt kdai makan tu, dpt kol lak...dr cik mimie rupenye...ayatnye lbh kurang gini "akak,akak nyer fb kne hacker ker..." haaaa kne hacked???ape kes??pastu aku dh x paham dh ape cik mimie bgtau sbb otak aku dh melayang dh mase tu...yg aku smpt dgr psl gmbr profile dh ditukar jd gmbr 18sx, pastu ade status yg jg berunsur 18sx...ape kes aku nk wat status camtu..siap pic x senonoh lagi....huhuhu...pastu bace lak msg kwn2 aku bgtau psl bnde tu...huhuhu...trus aku kol bdk umah aku, mintak tolong dia tukar password and deletekn ape yg x patut tu...huhuhu...

aku x tau camne leh kne hacked...tp mmg aku ade blaja dulu, ade software or alat utk menggodam password...so pesanan aku, slalu2 la logout akaun anda bila nk kuar, x kira la emel ker, blog ker, fb ker...sbb kalo kite x logout, lg sng nk kne hacked...aku mmg slalu logout, tp ntah camna ade skali ms ujung mggu aritu aku lupe nk logout...tp kalo dh penggodam tu, x kire la logout ke x, dia mmg bijak nk menggodam akaun orang...serik+seriau aku...huhuhu

2 comments:

kurus said...

salam dik ... selalu jugak dgr citer pasal hacked nie .. ermm dulu akak x tahu tapi skrg baru tahu :)

thanx dik .. selalu ingatkan diri logout :)

ps : dikk tu lah tunggu jugak nak jumpe kat tmn badar tuu .. adik duk mana ??
pic part ii dah kuar tau :)

Puteripisces said...

akak,sy duk ptrajaya...nnt kalo dtg ptrajaya, bgtau la..hehehe