Friday, April 8, 2011

Kembali Seperti Asalnya

Wah terasa cam sentimental lak tajuk tu...hahhahah..xde bnde la sebnrye...actually aku trase cam aku nk kembali kpd niat aku yg sebnrnye, kenape aku nk wat blog ni...dulu aku plan nk wat blog ni sebagai diari kehidupanku seharian..means everything yg aku wat hari tu aku akn tulis dlm "diari maya" aku ni...(korg penah tgk citer ape ntah tajuk dia, yg pelakon dia Lydia Ibtisam tu, citer pendek tajaan Sunsilk tu...kn dia ade diari maya dia tu...) aku pn plan nk wat camtu la...tp lame kelamaan blog aku ni dh jd sesuatu yg lain sikit...mcm2 aku sumbat dlm blog aku ni...so aku plan utk kembali ke niat asalku...aku x kesah kalo xde org nk bace kisah aku nnt (sbb biase diari mmg private kn...) tp xpe la, as long as aku dh terjerumus ke dunia blog yg sgt menarik ni, aku izinkan la korang bace kesah2 aku nnt (hehehe ade ke pembaca blog aku)....mgkin ape yg berlaku, ape yg aku jmpe dlm kehidupan seharianku nnt leh menjadi iktibar utk korang....thanks...

2 comments:

Abang Long said...

Salam...tak kisah nak tulis ape2 pun. Blog anda, andalah yg punya. Just enjoy writing.

Puteripisces said...

salam..thanks..itulah yg sy pikirkan..