Monday, August 24, 2009

Selamat Berpuasa

Salam semua...ceh cam ade peminat je yg bace...arini dh ari ketiga umat Islam di seluruh dunia berpuase...semoga puasa kali ini menjanjikan seribu keberkatan dan kerahmatan kepada kite semua...

sejak mggu lps lg dh bising pasal tiket bas raye dh abis...maakkkk menggelabah gak la aku...cari tiket kt putrajaya sentral, bas mutiara dh abis, bas mahligai tak bukak lagi...tepon kak za, dia ckp xleh arap,kdg2 dia ckp x bukak lg, skali dh pegi dh abis...huhuhu camne nie...aku kol alin mtk tlg dia tgk kt umah dia...

sabtu first pose tu abg aku nk gi amik ank sdare aku kt bus station klang...aku suh dia tgkkn tiket utk aku...pastu dia ckp abg lan ade tnye aku nk balik bile...calling2 abg lan dia suh aku drive turun temerloh dulu ari jumaat tue, then balik ngan dia ke kelate...mule2 pikir cam takut gak, ingat ke aku jalan nk gi temerloh...tp pikir2 xpe la, signboard kn byk...so aku decide drive je la...so masalah tiket aku selesai...heheheh

p/s: aku kekdg konfuse la aku ni dok kt malaysia ke kutub utara...aduuiiii sejuk tahap gila babas dh nie...

No comments: