Friday, December 3, 2010

Aktiviti Menghabiskan Masa Lunch

Kalo sape yg dok Putrajaya or yg keje sini,msti dh biase ngan aktiviti bersoping di alamanda mase lunch hour ari jumaat kn...kalo yg mls drive tu,jln kaki la wat rombongan cik kiah ke sane (aku pn kdg2 termasuk dlm kelompok tu jgk...heheheh)...

Bkn itu yg aku nk citer sebnrnye...arini kwn aku a.k.a mak buyong mengidam nk makan burger kt Burger King..so aku pn bwk la pegi (aku jd driver la..cian mak buyong nk jln kaki)...aku yg masih kenyang pn ikut terpengaruh gak utk makan...huhuhu...

Lps tu,kami pn pusing2 la kt situ...dan aku berjaya menyambar 2 buah novel utk aku abiskan mase aku di ujung mggu ni...pastu mak buyong ngan sorg lg kwn a.k.a newly mother sibuk nk belek2 baju kt modernmum and mother care...aku??jeling2 camtu je la...mase utk aku survey baju ngandung and baju anak2 blm tibe lagi...sebut psl survey ni, igt lak perbualan aku ngan sorg kwn mase raye aji aritu...

kawan: ko raye kt mane tu...??
aku: kt umah aku kt kampung la...
kawan: oooo igtkan kt umah mak mertua...
aku: mak mertua???huhuhu....aku tgh survey umah mak mertua mane yg sesuai utk aku ni....

best x jawapan aku...heheheh...

2 comments:

Unknown said...

hahhaha terbaik nyer jawapan tu~

Puteripisces said...

terbaik kn...hehehe..trus terkedu kwn tu...