Sunday, December 19, 2010

Dapat Award!!

Thanks my dear sis cik mimie sbb bagi award kt akak...heheheh terharu beb...


Supportive award eh...that's what a sister for...right??mcm yg slalu cik mimie ckp la,kalo akak bukak klinik kaunseling,umi akan jadi pesakit no satu akak kn...heheheh (tp jgn slh phm lak ye smua, kanak2 ribena sorg ni bkn bermasalah akhlak ke ape smpi kne kaunseling...biase la kn dlm hidup ni kdg2 ade cabaran dan dugaannye kn...so i'm there to hear and give my opinion...ahakss cam pandai je kn...)

Bab2 mendengar masalah org and bagi opinion ni, ku rase ini dh jadi second job aku...aku pn xtau nape, ape daye penarik yg aku ade smpi org sng mencari aku utk luahkan mslh dorg...and aku pn x kesah dan sudi membantu setakat yg aku termampu...biasenye bantu bagi pendapat la kn...mungkinkah aku ni seorg pendengar yg baik???errrmmm mungkin kot...kekdg aku terpikir...aku ni slalu mendengar mslh org dan cube sedaya upaye membantu, tapi ape yg akn jadi bile aku lak yg ade mslh??

3 comments:

mentega^^terbang said...

ye sila pinjam telinga saya klu anda ada masalah..hehehe...

Puteripisces said...

kalo sy pinjam wat blk umah leh x...hehehe

mentega^^terbang said...

hoho boleh sila sila...jangan malu-malu...