Wednesday, December 29, 2010

'Panas' yang tidak diminta...

Arini suasana opisku agak panas di kalangan beberapa org ofismate aku...citernye bermule apabila pegawai penilai memberikan markah penilaian prestasi bg unit kami...so timbul la citer2 x puas ati di kalangan segelintir org...bagi aku, aku xde pn nk dengki ke ape ker (bkn sbb aku dpt markah ok) tp entahlah...aku rase penilai tu akn ade dia pnye standard tersendiri utk dia nilai org...so aku akn berpuas ati dgn ape yg aku dpt sbb aku tau aku dinilai based on ape keje yg aku dh buat utk thn itu...citer jd agk panas bile ade yg merasakan mereka melakukan byk keje tp markah diberikan tidak setimpal...aku no komen la...penilai lebih tau ape yg dia berikan...yg aku leh katekan---next year,do the best to prove that u're the best and u're not as bad as what they're thought bout u...

Ptg td lak,one of my officer bikin panas lak..dia dok borak2 kt meja my ofismate..tetibe dia ckp "tgk azma, senyap je tp ade hasil..ni yg sy suke psl azma..." adooiii dh la masih panas isu markah penilaian prestasi tu (wpun bkn officer tu yg bg markah kitorg) tp aku kecut gak la..takut ofismate aku tu trase lebih lak...huhuhu...

No comments: